nightdaughter

Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

Känslan att falla del 1

Av Stacy - 30 mars 2013 20:20

Jag drog nervöst fingrarna genom håret, en vana jag fått det senaste året

Jag blundade, såg kraschen.

Det hade varit en helt vanlig dag. Vi hade gått uppt tidigt för att åka på utflykt. Helt plötsligt hade allt gått åt skogen.

Det hade blivit en bilkkrock och jag hade varit först ut ur bilen. Efter det hade en explosion ägt rum.


Stacy!

Carins röst väckte mig ur mina tankar.

Jag suckade, rete mig upp och började gå mot stallet jag bodde i.

Usch, hästar jag hatade dem. Det var dem som var orsaken till allt elände.

-Stacy!

Jag tittade upp.

Framför mig stod Carin med ett brett leende.

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stacy - 26 oktober 2013 10:28


VAD ÄR DET HÄR?!?!??!?!??!? NÅGON ANNAN SOM HAR DET SÅ!?!??!?!       btw, hade tänkt börja med bsf (Best Sisters Forever) men nu verkar det ta ett tag... ...

Av Stacy - 23 oktober 2013 14:10


Ja......Ja. Det är så det är. Ska jag sluta blogga? NEJ!!! Innan ni försvinner iväg ska ni få veta två st anledningar till att det är tomt här.   1. Denna gång ville jag faktiskt blogga,men min kära gamla dator har just dragit sin sista suck. ...

Av Stacy - 16 oktober 2013 16:58


Vad ska jag säga?! Ett ord! :D   Känner mig lite som han! ...

Av Stacy - 12 oktober 2013 15:20

Vet att det är ödsligt här, men har drabbats av feber  Så det kommer nog fortsätta med det ett tag..... ...

Av Stacy - 10 oktober 2013 15:06


Hejsan!   Nu ska vi snacka om en önskad funktion, nämligen medryttare! Många har aktiviteter, som gör att man inte kan logga in varje dag. Du har många kommit på den mindre smarta lösningen, Nämligen att ge ut lösenordet till någonhelt okänd! Det...

Presentation


Jag är en 16 år gammal tjej från Valedale. Jag är en tjej full av äventyr som ibland råkar rätt illa ut. Mina föräldrar dog i en bilolycka när jag var 14.
Min hästar heter StormRider och MidnightShadow.

Hästarna och jag :3

 

     

Not swedish?

Star Stable Online

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur taggad är di inför Skördebyggden?
 Jag ska flytta dit
 Det ska väl bli kul
 sådär
 OMG! JAG MÅSTE DIT!
 Njaa
 Näe, ett nytt området betyder nya dagliga uppdrag :(

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards