nightdaughter

Alla inlägg under mars 2013

Av Stacy - 31 mars 2013 13:33

Carin stod framför mig och log.

-Jag har hittat en häst till dig.

-Nej tack.

-Eh, Jo tack.

-Hör du dåligt eller!?

Det var inte menningen att låta så arg, men faktum var att alla försökte få mig att rida igen.

-Du kan väl kolla på han åtminstonde?

Jag suckade och började gå mot stallet. Framför mig stod världens vackraste häst.

 

Av Stacy - 30 mars 2013 20:20

Jag drog nervöst fingrarna genom håret, en vana jag fått det senaste året

Jag blundade, såg kraschen.

Det hade varit en helt vanlig dag. Vi hade gått uppt tidigt för att åka på utflykt. Helt plötsligt hade allt gått åt skogen.

Det hade blivit en bilkkrock och jag hade varit först ut ur bilen. Efter det hade en explosion ägt rum.


Stacy!

Carins röst väckte mig ur mina tankar.

Jag suckade, rete mig upp och började gå mot stallet jag bodde i.

Usch, hästar jag hatade dem. Det var dem som var orsaken till allt elände.

-Stacy!

Jag tittade upp.

Framför mig stod Carin med ett brett leende.

 


Av Stacy - 29 mars 2013 21:11

Jag vet, jag vet....

Jag är väldigt ledsen.

Jag lovade ju att jag skulle blogga med bilder, men irl hade jag ett skolprojekt.

Och vad har jag gjort hela dagen då? Jo jag har nämligen visat golfkläder. Nu på påsklovet kommer jag inte blogga, kanske något litet då och då. MEN vill ni ha en aktiv blogg? Det ska ni få efter påsklovet. Orkar ni inte vänta? bläddra ner till bloggar jag läser och där hittar ni en aktiv blogg.

Kram Stacy  

Av Stacy - 27 mars 2013 15:00

Nyss red jag runt och bar runt på fyra stockar (M gjorde jobbet) och sen upptäckte jag ju att jag glömde ta bild!!

   

Jag ska fösöka blogga ikväll MED BILDER.

När vi ändå håller på får ni gärna vara med i Känslan av att falla.

Känslan av att falla, gud vad proffsigt det låter haha. Nä nu håller jag på att flippa ut.

Förresten, Var är era kommentarer och frågor, jag hade ju tänkt bli MEGAKÄND. Nu flippar jag ut igen  

Av Stacy - 27 mars 2013 12:01

Det svåraste Championatet någonsin!

2013-03-27
Hejsan allihopa och glad påsk på er! Först och främst så vill vi tacka er för alla mail med t-shirt designs vi har fått! Ni är väldigt duktiga och ni har inte gjort det lätt för oss att välja ut de tre vinnarna.
Nya uppdrag: - Att samla påskägg är en Jorvikisk tradition. Börja med att prata med Felix i Silvergladebyn. Uppdragen är gömda så för att hitta alla måste du utforska vår kära ö! 
 Hitta alla påskägg!
Nytt championat: - Det här nya championatet i Firgrove är förmodligen det svåraste och det roligaste championatet på Jorvik hittills!
Nytt championat i Firgrove!
Nya träns: - Nya träns har kommit till Silvergladebyn och till Västkobbens Fiskeby!
Vi kan meddela er att den efterlängtade hästfunktionen kommer någon gång i April! Vi kommer komma med mer information snart så håll ett öga på nyheterna framöver!
  LÄSTE JAG RÄTT!

Av Stacy - 27 mars 2013 11:40

Hej!

Idag är jag ute letar efter bra platser till känslan av att falla (jag är sjuk).

Om ni är intresserade av att vara med så skicka gärna in till ms.cool@live.se.


Ps. Omröstningen jag gjorde visade att ni vill hels att jag skriver historier. och så blev det ingen bild eftersom det är onsdag.




Av Stacy - 25 mars 2013 12:37

Tjutanade hjul som kämpar för att bromsa. Skrik. Bälten som går av. krockkuddar som flyger upp.

Detta är Känslan av att falla


Känslan att falla handlar om Stacys bakgrund.

När hon förlorar sina föräldrar.

Endast 14 år gammal står hon själv mot världen, tills hon möter Midnight.

Midnight är sedan länge en försummad häst.

Men Stacy har ju lovat att aldrig mer umgås med hästar.

Kommer Stacy hålla sitt löfte, eller kommer hon lita på sitt hjärta?

Vad tycker ni?  

Av Stacy - 25 mars 2013 12:29

Hejsan allihoppa!Detta är en nya blogg som kommer komma igång om några dagar.Så håll ögonen öppna!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 16 år gammal tjej från Valedale. Jag är en tjej full av äventyr som ibland råkar rätt illa ut. Mina föräldrar dog i en bilolycka när jag var 14.
Min hästar heter StormRider och MidnightShadow.

Hästarna och jag :3

 

     

Not swedish?

Star Stable Online

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur taggad är di inför Skördebyggden?
 Jag ska flytta dit
 Det ska väl bli kul
 sådär
 OMG! JAG MÅSTE DIT!
 Njaa
 Näe, ett nytt området betyder nya dagliga uppdrag :(

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards