nightdaughter

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Stacy - 6 oktober 2013 15:13

De flesta har väl sett den men men.....

Två kommentarer "GRISAR :D!" och "SLUTET AV OKTOBER!!!" För en mer detaljerad beskrivning, gå in på Maria Moondaughters blogg.

Av Stacy - 6 oktober 2013 10:58

Som ni ser tack vare rubriken, JAG ÄR TILLBAKA!!!! *SKRIK*.Haha näe, men jag saknar faktiskt att blogga något otroligt. Dessutom har jag fattat att det inte är lika roligt att spela SSO utan att blogga. Jag riktigt bubblar av nya ideer. Vänta tills ni får se vad jag har för överraskning! Det är, oj nu sa kjag det nästan :D Är så taggad just nu! Jaja nu ska vi inte skriva 10 sidor om att jag är tillbaka, näe nu ska vi fira med SSO! Ha det gött!Ni får njuta av några bilder jag redigerat så länge :D

     


//

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 16 år gammal tjej från Valedale. Jag är en tjej full av äventyr som ibland råkar rätt illa ut. Mina föräldrar dog i en bilolycka när jag var 14.
Min hästar heter StormRider och MidnightShadow.

Hästarna och jag :3

 

     

Not swedish?

Star Stable Online

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur taggad är di inför Skördebyggden?
 Jag ska flytta dit
 Det ska väl bli kul
 sådär
 OMG! JAG MÅSTE DIT!
 Njaa
 Näe, ett nytt området betyder nya dagliga uppdrag :(

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards